what is and what was

Idag så fyller både Ivana och Julia år, grattiiis Ivoo på 19årsdagen och grattiiis odjur på 17årsdagen.



Skolan börjar imorn -.- det var varit skönt att bara vara hemma och haft det lugnt. Nu ska man tillbaka till all stress och arbete.

Hela terminen så har vi fått prövat på alla inriktningar inom mediaprogramet,
jag har haft ljud, film&Tv , foto, journalistik och grafisk. Alla har varit roliga men jag valde Foto som första val och film&tv som andra och grafisk som tredje. Jag hoppas och ber att jag kommer in i Foto för det är svårt, nästan hälften tog det som första val och då blir det 40 pers och dom tar bara in 16 st så det gäller för att kriga hahahah men film&tv är typ som foto, man kommer jobba med likadana saker och det är typ samma utbildning =)

Ska nu gå och hjälpa lite med maten så vii hööörss!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

höstterminen va bäst :D

2010-01-23 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0