Nyårsdagen

Gott Nytt år människor =)
Det var varit en kort och tråkig början av 2010 -.- vakna vid halv 3 idag och då var halva släkten redan här så det var FULLT HUS idag, har inte kunnat gå ut något -.-
Jag hade det kul igår hahahah, första gången på en väldigt väldigt bra tag. Jag tror sist jag hade kul på Nyår var när jag var runt 8-10 årsåldern annars har det varit lika dödstråkigt varje år men det beror säkert på också att denna gång fira vi på stan och alla vänner är nära så det är säkert drf de blev lyckat ^^,
Jag har en sån jävla sömnproblem. Jag sover max 3-7 timmar, det går inte att sova längre. Det har varit så länge och det är jobbigt men jag är inte trött efter att jag vaknat eller nått jag är lixom på g hela jävla tiden.
Ska ta och göra tester nu hahaha =)
hejdåååå
Fan vad jag saknar livet vi levde förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0