LONDON HERE I COME!!

Wooohoooo it is london timeeeeee!!!!
Jag och snyggingen Nino ska ta och ta våra feta rövar och åka till ENGLAND.
Ååååh brittania, brittania rules the waves, brittan never ever shall bi slaves =)=)=)
Jag ÄLSKAR London, har velat åka dit sen jag var fucking 6 ÅR!!!!!!!!! har inte fattat vrf jag inte åkt tidigare men who the fuck cares jag ska dra iaf hahahahahahhahaah =)=)
NINO DU ÄR VERKLIGEN MIN RÄDDARE I NÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!!
Jag skulle först åka med min bror och några kompisar men sen visade det sig att min bror inte kunde åka så då skulle det inte bli av. Blev så jävla pisssur, tänk er att men har velat något i 10 år sen när du är nästan vid målet så förstörs det, alltsåå neeeeej jag kan ej förklara hur sur jag blev alltså fööör men sen ringde Nino mig idag och sa att hon ville också till London så TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK NINOOOOOOOOOO JAG ÄLSKAR VERKLIIIIIIIIGEN DIG<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: berola

köp mig nåt därifrån:) ahah

2010-01-17 @ 21:46:59
Postat av: Monia

jaadu, hoppas ni får kul!

jag har ju vart i london och det var bland det roligaste dagarna i mitt liv!! så ha det så braa bobel, det förtjänar du :D <333

2010-01-21 @ 04:39:13
URL: http://iammoony.blogg.se/
Postat av: Daniel gourieeeee den snygga

Hahaha fuuuuckk LONDON!! Varit där två gånger.. it really suckss...

2010-01-23 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0