GRATTIIS =)

Jag vill börja detta inlägg med att gratta Jenni som fyller 17 år idag och Pierre som blev 17 igår och Mari som blev 16 igår, GRATTIIIIIIS TILL ER ALLA <3<3<3<3<3<3


Igår var det utgång hem till Mari som hade sin lilla sköna födelsedagsfest. Det var skönt att träffa alla som man inte gjort på länge speciellt the birthdaygirl, henne har man inte sett på länge hahaha men men vi hade det trevligt =)

Idag så är jag bara trött och inte har lust att göra något. Är hemma hos L den tröga nu ska röra mig hem snart kanske tvingar med henne hihi hon kommer ändå bara ha tråkigt hemma själv.
Nu ska jag röra mig ner för Psyckot ropar =)

see you later !!!!



Gårdagens Klädsel




Kjol:
Monki
T-Shirt:
MQ
Jacka:
Tally Weijl
Halsduk: Ginatricot
Skor: Catwalk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0