Heeeeeeeeeeeeeeeeeej

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla ni som har birst på liv och kollar in min blogg

God Jul hahahaha jag vet att jag är efter men bättre än ingenting :D

Var igår på Assyriska julfest, vi hade kul faktiskt. Renio Poli och Björn Favelarap var på festen och sjöng lite för oss, dom e grymmaaa tycker jag. De sjunger om rasismen och allt som händer på gatorna här i södertälje. Men men vi hade iaf kul :)

HAHAAHAHAHAHAHAHAHA JAG HAR ETT NY GÅTA HAHAHAH DEN ÄR KLOCKREN

Why is six sceard of seven?  

Svar: Because seven eight nine!!!!

AHAHAHAAHAHHAHHAAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAH DEN ÄR BÄÄÄÄÄÄST men L den tröga tycker inte det -.-

orkar ej skriva mer mohahahaahah hejdåååå!!



Kommentarer
Postat av: kim

HAHAHAAH tog 1 tim o fatta det där -_-

2010-01-04 @ 02:05:22
URL: http://esber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0