Ett bra år?

Har det varit ett bra år? jag vet inte det, 09 var bättre än 08 iaf. Allt har gått  bra 09 som tur, hoppas allt går bra idag med. Jag ska fira idag på stan med hela släkten egentligen vill jag inte ens fira. Jag hatar att fira nyårsafton det är bara tråkigt. Det är inte kul att sitta helt stilla och låtsas som om man är en snäll flicka I WANT TO BE THE CRAZY GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -.- men de lär aldrig hända om jag inte firar med vänner. Kommer alltid att fira med släktingar fast än jag är gift så kommer jag vara tvungen det finns ingen utväg om jag inte flyttar till USA eller England hahahahaahahah =)

I tisdags var det en 18årig tjej som skulle hem från en fest och festen låg ca 200 meter från huset. Hon kände sig iaktagen så hon tog upp sin mobil och ringde sin bästa kompis och bara prata men de räckte inte till. En man kommer och börjar slå henne med sin ölflaska osv. Tjejen hamna på sjukhuset och igår avled hon. Detta hände i Göteborg. Nancy Jennifer Tavsan var bara 18 år och hon skulle ta studenten denna sommar. Varför hände sånt?
Till
alla er som kände henne jag vet hur det känns, man är förvirrad och inte förstår ett piss men man måste vara stark. Hjälp hennes föräldrar, hennes syskon visa er styrka för dom för de är något de verkligen behöver.
Ni måste tänka på hur Nancy skulle vela se er, jag tror inte hon vill se er ge upp livet eller bara sitta och gtåta för det kommer bara få henne att få skuldkänslor. Det är väldigt jobbigt att förlora någon nära, själv förlorade jag min kusin som var min andra halva, det kändes som om jag förlora mig med. Man måste ta tag i det hela, när ni känner för att gråta gör det bara det spelar ingen roll vart man än är gråt bara skrik om de behövs slå saker vad som helst för att få ut ilskan man har i sig.
Det är mycket har mot mannen som gjorde detta och dagen de fångar honom det är då han också kommer lida för då kommer han inse att han just dödat en helt oskykdig snäll flicka.
Var inte rädda för livet nu för det sägs att man börjar leva efter döden och det är det Nancy gör nu. Jag tror Norba tar hand om henne och får henne att lära känna alla där uppe.

Må hon vila i frid, du är saknad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0